Tuesday 31 July 2012

Shoppen!

Het lijkt een soort verslaving, iedere knutselaar kent het probleem. Als je eenmaal ergens aan het kijken bent voor nieuw materiaal dan kom je thuis met nog veeeel meer! (en zonder de dingen die je eigenlijk nodig had). Ik had laatst zo een dag. We zijn net verhuisd en een heleboel spullen staan nog opgeslagen. Ook mijn stofjes. Nu ik wel weer tussendoor tijd heb om dingen te maken en naaien mis ik mijn stofjes. Enige remedie was shoppen! Er zit een half uur rijden bij ons vandaan een grote hal waar ze stoffen verkopen, ideaal voor de wat kleinere projecten. Ik kon mezelf weer eens niet inhouden en ben ver over budget heen gegaan, maar wat een leuke en kleurrijke stofjes! Vooral de retro-achtige stofjes vind ik geweldig. Voorlopig kan ik dus weer vooruit. (tot de wintercollectie binnen is ;-).
Naast stofjes kwam ik nog wat leuke kleurtjes vilt tegen en heb ik eindelijk eens gedacht aan mijn spelden-magneet, spelden, en kleuren-krijt. Dat vergat ik steeds! Nog wat elastiek.
Ik ben meteen begonnen aan mijn sorbetto top (zie volgende post).
Nu ga ik eerst maar eens een patroon zoeken voor een relaxte huisbroek (voor manlief en mijzelf).

No comments:

Post a Comment