Tuesday 31 July 2012

Garen-Klosjes-houder

Ken je dat? Allemaal doosjes/bakjes/laatjes met klosjes garen terwijl je niet eens weet welke kleuren je allemaal hebt? Ik had dat probleem iets te vaak, iets kopen terwijl je het al hebt of iets niet kopen omdat je denkt dat je het hebt en blijkt niet te hebben. Volg je me nog? ;-)
Op Pinterest kwam ik allerlei leuke oplossingen tegen, eentje daarvan heb ik als voorbeeld genomen om zelf iets te maken. Aangezien manlief erg tegen het boren van gaten in de muur is (vooral in ons nieuwe huisje) zal het zelf moeten kunnen staan, maar niet te veel plek in beslag nemen. Op naar de Doe het zelf zaak om twee lange latten te kopen. Met decoupeer zaag, boormachine en lange spijkers aan de slag en zie hier het resultaat:

Natuurlijk moet hij nog een leuk kleurtje krijgen, dus na wat schuren met verf-spray aan de slag gegaan. Metalic paars is het geworden, morgen komt er nog een laagje paars overheen.
Als hij uiteindelijk op zijn plek staat, gevuld met klosjes, dan zal ik nog een foto plaatsen van het eindresultaat. Als iemand meer wil weten (hoe hij in elkaar is gezet), laat dan even een comment achter!

No comments:

Post a Comment