Thursday 29 November 2012

Haar "dingetjes"

Sommige woorden hebben zoveel variaties dat je echt niet meer weet welke je nou eigenlijk moet gebruiken. Dat geld ook voor het woord haarknipjes/haarclipjes/haarklipjes/haarschuifjes etc.
Wat ik dus bedoel zijn die klik dingen voor in je haar.

Mijn schoonzus had een leuk nieuw knipje gekocht voor dochterlief. Een heel leuk ding hoor, maar toen ze vertelde dat 1 klipje Eur 2.95 heeft gekost schrok ik behoorlijk. Wat een bedrag!

Eenmaal thuis ben ik op internet gaan zoeken naar groothandel onderdelen. Snel gevonden, op YouTube genoeg filmpjes en nadat de bestelling binnen was ben ik aan de slag gegaan. Leuk werk!

Mijn eerste lading knipjes waren binnen no time uitverkocht, mijn tweede doosje is op het moment via via aan het rondgaan. Een derde lading is in de maak. Ze zijn erg gewild (begrijp ik ook wel, ik kan ze voor de helft van de prijs dat mijn schoonzus heeft betaald aanbieden!).
Hieronder wat foto's van klipjes "in de maak". Een hoop klipjes staan ondertussen al op de website: http://www.jazmania.eu.




No comments:

Post a Comment