Thursday 29 November 2012

Kerstmarkten in aantocht

Op 9 december sta ik op de kerstmarkt in de Markthallen in Didam.
Gelukkig is deze markt lekker binnen in verwarmde hallen!
Het is wel jammer dat ik geen markten heb kunnen draaien voor sinterklaas. Was leuk geweest met al mijn haarspeldjes. Helaas ben ik in augustus geopereerd aan mijn onderbeen en heb ik maandenlang niet of amper mogen lopen. Mijn leven bestond uit rolstoel, krukken en thuiswerken.
Eigenlijk stond mijn wereld op z'n kop:
We hebben een tuintafel en bureaustoel in een hoekje in de woonkamer gezet. Een oud kleedje eronder (zo een bureaustoel gaat gerust door de houten vloer heen) en klaar was mijn "hoekje". Het begon heel opgeruimd maar na een paar weken kwamen er steeds meer spullen bij ;-) Mijn bureaustoel was een perfect idee, nu kon ik zo het hoekje om rollen naar de keuken voor een bammetje of kop koffie.
 
Nu zijn we eind november, 1,5 week voor de eerste kerstmarkt. Dat gaan we best wel redden. Een stoel erbij voor als het wat rustiger is en hulp bij het opbouwen en afbreken zijn geregeld! Zaterdag 15 december sta ik op de kerstmarkt in Tolkamer op De Kade. Dat gaat een koude markt worden! Zo langs de kade, veel wind en ook nog eens in de avonduren. Tegen die tijd hoop ik nog veel mobieler te zijn en die paar uurtjes makkelijk door te komen. Desnoods neem ik mijn nichtje mee (kan zij mooi haar zelfgemaakte kerstkaarten erbij verkopen). We zullen zien wat het gaat worden!
Nu eerst al mijn spulletjes uitzoeken die (nog steeds) in de verhuisdozen zitten van afgelopen mei!
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment