Thursday 29 November 2012

De marktkraam

Nieuwe producten betekend ook een nieuwe manier van presenteren op de marktkraam.
Ik was begonnen met het maken vaan haarklipjes, omdat die zo snel gaan heb ik er ook wat kant en klaar ingekocht. Deze zitten in mooie zakjes, zonde om ze in een bakje op de kraam te zetten. Ik had iets nodig om ze op te hangen. Laat het nou net zo zijn dat we laatst een kastje hebben gekocht waarvan we een schap niet gaan gebruiken. Dit is een mooi stuk stevig hout. Meteen ben ik op zoek gegaan naar haakjes. Ik heb wat afmetingen gemaakt zodat de zakjes mooi net iets van elkaar af hangen. Met een dremel gaatje geslagen en vervolgens de haakjes in het hout gedraaid. Zie hieronder het resultaat
Inderdaad, ik mis een haakje voor linksboven. Deze zoek ik nog!
 
Het is nog een wat saaie bord, maar met de zakjes eraan lijkt het al heel wat meer. Ik ga er bovenaan nog een randje van kant maken en mijn website vermelden.
Uiteindelijk moet er aan de achterkant een plankje met een scharnier (net zoiets als bij een fotolijstje) dan kan ik hem rechtop zetten op de marktkraam en platvouwen voor vervoer.
 
 

Misshien volgt er nog een foto als hij helemaal af is!

No comments:

Post a Comment