Thursday 29 November 2012

Goodies


Iedereen vind het leuk om iets "extra" te krijgen bij hun aankoop Of het nou op de markt is of via een webbestelling, een cadeau is altijd gewaardeerd.

In de afgelopen maanden heb ik heel veel goedies geruild met andere webwinkeleigenaren. Hierdoor heb ik hele leuke goodie-tasjes kunnen maken. Natuurlijk wel geselecteerd op het publiek (kinder goodies bij mijn haarknipjes, volwassene goodies bij mijn sjaals en ringen etc.) Wie weet vergroot dit de kans om klanten te binden en wie weet help ik mijn mede webwinkel eigenaars er ook mee.

Het is jammer dat het lastig terug te vinden is of mijn zelfgemaakte goodies iets opleveren. Eigenlijk zou ik er een kortingscode aan moeten hangen zodat ze te traceren zijn. Misschien een idee voor de toekomst!

Door het maken van de goodies kwam ik verschillende ideeën tegen. Ik heb armbandjes gemaakt, sleutelhangers, kaartjes met gelukspoppetjes ect. Veel werk! Nu dacht ik dat het ook leuker zou zijn goodies op mijn marktkraam naar te leggen. In plaats van de "normale" visitekaartjes in een houdertje nu een bakje met goodies (en zo aanprijzen dat ze ook meegenomen worden!) Ook hier heb ik al flink aan gewerkt. Ik heb in China houten knopen laten bedrukken en kaartjes laten maken (die het overigens ook perfect doen als prijskaartjes!).



1 comment:

  1. hoi, ik kom deze post tegen terwijl ik op zoek ben naar iemand die houten knopen kan bedrukken. En het is jou gelukt! zou je mij willen vertellen waar jij jouw knopen hent besteld?

    alvast bedankt!
    groetjes Evelien

    ReplyDelete