Tuesday 15 May 2012

Kanten kleedjes

Kanten kleedjes
Ik was al een tijdje op zoek nasar leuke kanten kleedjes, want ook hiervoor staan op Pinterest een hele hoop leuke DIY ideën.  Na wat tweedehandse winkeltjes afgestruind te hebben blijkt dat in Nederland (of in mijn omgeving) nergens zulke kleedjes (doily’s) te koop waren. Dan maar zoeken op internet. Eerst Ebay (Duitsland leek me wel een goed land om op te zoeken) maar ook daar weinig keuze en stukprijzen waren wel hoog om een paar kleedjes in te kopen. Totdat ik op marktplaats een advertentie tegen kwam voor 100 kleedjes voor een schappelijke prijs. Ik heb meteen toegehapt en heb ze besteld! Wetend dat niet alle kleedjes geschikt waren voor mijn plannen, zouden r toch aardig wat goede tussen moeten zitten. Na een paar dagen kwam de doos binnen, meteen ben ik aan de slag gegaan en heb ze even goed laten weken in de wasmachine (jeetje ze roken wel heel erg muf!) daarna nog even nagewassen en op de lijn gehangen. Ik had twee droog-rekken nodig voor alle kleedjes! Zie hier het leuke resultaat… best grappig, het voelde even of ik in een bejaardenhuis was beland! Later meer over de projecten!
Download 2012-04-21 17.20.42.jpg (1217.7 KB)Download 2012-04-21 17.21.03.jpg (1808.7 KB)

No comments:

Post a Comment