Tuesday 15 May 2012

Lederen armbandjes


Download 2012-04-09 15.30.27.jpg (1504.3 KB)

Lederen armbandjes
Dit is iets wat ik een keer op Pinterest tegenkwam (je weet wel die website boordevol leuke ideeën!). Ik heb een stuk leer genomen, deze iets groter als mijn polsmaat afgeknipt. Daarnaast heb ik een smal strookje geknipt welke ik in het midden om de armband kan vouwen. Ik heb geprobeerd met mijn hotgun (hete lijm) het smalle strookje om de armband te lijmen, maar helaas dat bleef niet zitten. Dan maar met naald en draad aan de slag. Na een keer of tien de naald diep in mijn duim geprikt te hebben (een dikke laag leer naaien met de hand valt niet mee) is het uiteindelijk gelukt.
Aan het einde van de armband heb ik twee drukknopjes genaaid.
Hieronder weer het verbluffende (mag ik dat zelf zo zeggen?) resultaat!
Download IMG_20120411_105041.jpg (761.8 KB)

No comments:

Post a Comment