Tuesday 15 May 2012

Kunstige hangers



Kunstige hangers
Oeps, een bord gebroken…scherven brengen geluk? Maar je kunt er ook hele leuke dingen mee doen! Ik heb de grotere scherven uitgezocht en met een vijl bewerkt zodat er geen scherpe randjes meer aan zitten. Daarna heb ik kantjes en stofjes geknipt die op de scherven passen. De scherven en kantjes/stofjes van een dikke laag Mod Podge voorzien en op elkaar geplakt. Na goed 48 uur drogen nog eens een laag Mod Podge voor de zekerheid eroverheen gedaan. Daarna ben ik aan de slag gegaan met sieradendraad en aluminium wire. Ik heb de scherven kunstig ingepakt en haakjes gemaakt zodat ze als hanger gedragen kunnen worden. Een paar scherven heb ik nog van een extra kantje voorzien. Aan alle hangers heb ik lederen of zijde koord gedaan.
Download 2012-04-07 17.07.33.jpg (1643.2 KB)
Download 2012-04-07 16.51.46.jpg (1709.1 KB)Zie hier het vrolijke en kunstige resultaat!

No comments:

Post a Comment