Tuesday 15 May 2012

Verhuizing



Download 2012-04-15 19.10.10.jpg (1158.7 KB)Verhuizing
Het is dan toch uiteindelijk gelukt. We hebben ons huis verkocht na 1,5 jaar! Ik wilde graag wat groter wonen en een zonnige tuin. Dus op zoek naar een nieuw huis en ook snel gevonden! Over een maand gaan we al over dus is het nu inpakken en dingen die we niet nodig hebben alvast in dozen doen. Natuurlijk kwam mijn studio als eerste aan de beurt…vriend: “je hebt tenslotte niet ALLES nodig in de laatste maand”… Dus inpakken maar! Uiteindelijk hebben we al 11 dozen vol met stofjes, kantjes, klappers, knijpers, tangetjes etc etc Dan heb ik al mijn kralendozen nog niet eens meegeteld! En we zijn nu op 2/3, de rest komt van het weekend. Ik wist niet dat ik al zoveel spullen had verzameld. Het wordt tijd dat ik dat eerst eens allemaal ga “opmaken”! Nu alles is ingepakt kom ik allerlei leuke markten tegen, maar daar kan ik dus niet gaan staan….heb ik eigenlijk ook geen tijd voor, maar het kriebelt wel!
Download 2012-04-15 19.09.54.jpg (1300.7 KB)

No comments:

Post a Comment